Author Topic: Second Message for the Faithfull (Baptisms)  (Read 1184 times)

(RIP) Tiziano Fieschi II

• General group
  • Sr. Member
  • *
  • Honour: 0
Second Message for the Faithfull (Baptisms)
« on: 10 January, 2014, 03:02:56 PM »

(RIP) Meffistoe Lannister

• General group
  • Sr. Member
  • *
Re: Second Message for the Faithfull (Baptisms)
« Reply #1 on: 10 January, 2014, 10:59:47 PM »
Bless me holy primodor

I was the first to go through the baptisem. It felt great and I stood upon the 4 pillars and felt like I was entering heaven itself.

(RIP) Tiziano Fieschi II

• General group
  • Sr. Member
  • *
« Reply #2 on: 10 January, 2014, 11:51:12 PM »
The primodor approached the King of Cairo

I bless you, faithful King, and with the powers vested in me by the sky appoint you ambassador of the faith at the Cairo

Christian Doria

• Local Moderator
  • Hero Member
  • *
« Reply #3 on: 11 January, 2014, 12:20:48 AM »
Era un giorno oscuro quando ebbi una visione:

Sentii una voce che ripeteva instancabilmente:
"Onore, Preghiera,Giustizia e Dio"

Ero smarrito e perso, non capivo cosa mi stava succedendo quando mi venne rivolta la parola:

"C'è solo un Dio benevolo, tutti gli altri sono falsi dei"

Allora li capii  cosa avevo visto e sentito. Profondamente turbato ma anche rinnovato di una nuova energia mi recai al Cairo. Li pregai tre volte come recitano le sacre scritture e venni battezzato nell'unica e vera religione.

Ora so la verità e non potrò mai dimenticare quella voce mentre mi ripeteva:

"C'è solo un Dio benevolo, tutti gli altri sono falsi dei"

Io un umile Re, venuto dalla lontana penisola italica ebbi la fortuna di sentire la voce che mi ha rischiarato la via.

--------------------------------------------------------------------------------------------

It was a dark day when I had a vision:

I heard a voice tirelessly repeated:
"Honor, Prayer, Justice and God"

I was bewildered and lost, did not understand what was happening to me when I was spoken to:

"There is only one benevolent god and all others are false"

Then I realized what they had seen and heard. Deeply troubled, but also revamped with new energy, I went to Cairo. I asked them three times as recite the scriptures and I was baptized in the one and true religion.

Now I know the truth and I will never forget that voice as she repeated:

"There is only one benevolent god and all others are false"

I am a humble King, who came all the way from the Italian peninsula had the good fortune to hear the voice that I have lit the way.

(RIP) Tiziano Fieschi II

• General group
  • Sr. Member
  • *
« Reply #4 on: 11 January, 2014, 03:50:38 PM »
Il primodor notò la presenza al Cairo del Re della terra santa di Gerusalemme Christian Doria....
Essendo anche lui presente alle cerimonie battesimali aspettò la fine della cerimonia che sanciva l'adesione alla fede del sovrano...e si avvicinò a lui

Maestà Doria,che l'onnipotente vegli sempre su di voi e sulle vostre sante terre...vi benedico nel suo nome...e sarete il mio ambasciatore della fede mistica nella terra santa di Gerusalemme.

Detto ciò pose la mano sul capo del sovrano e poco dopo avrebbe dato ordine all'araldica santa di notificare al sovrano stesso il suo nuovo ruolo di Ambasciatore delle fede mistica presso Gerusalemme.

The primodor noted the presence in Cairo of the King of the holy land of Jerusalem Christian Doria ....
As he waited for them at the end of the baptismal ceremony sanctioning adherence to the faith of the sovereign ... and came up to him

Majesty Doria , that the Almighty always watch over you and your holy lands ... I bless you in His name ... and you will be my ambassador of the mystical faith in the holy land of Jerusalem.

That said put his hand on the head of sovereign and shortly afterwards he gave to heraldry holy order to notify the sovereign himself in his new role as Ambassador of the mystical faith at Jerusalem.