Author Topic: Organização deste fórum (LER AQUI) / Forum' structure (READ FIRST)  (Read 1125 times)

Mafalda

• General group
  • Baby Member
  • *
  • Honour: 0
  • *Moderator*
    • Contata-me!

Encontra-se agora na Praça pública do Reino que deve ser usada para tratar de assuntos/fazer roleplays que digam respeito a todo o Reino.

No sub-forúm Lisboa encontram-se já o Palácio Real, o Castelo, e a Real Chancelaria. É ainda possível abrir espaços para a Academia, o Campo de Treinos, o Tribunal e a Caserna de Lisboa. É também aqui que os moradores de Lisboa devem fazer rps sobre suas vidas, casas, e/ou outros assuntos que considerem pertinentes.

Com o desenvolver de outras regiões do Reino serão abertos novos súb-foruns a pedido do Regente.

Outros sub-foruns já abertos são o Tribunal Supremo de Justiça, a Biblioteca Real e as Camaras Privadas do Conselho do Reino de Portugal (de acesso exclusivo ao Regente e seus conselheiros).

A moderação espera não ter que intervir mas sim dar liberdade a todos de se expressarem, desde que respeitem as regras do fórum (ler aqui)

Pedidos à moderação devem ser feitos aqui.

Dúvidas ou problemas, contatem-me aqui
.

Votos de bom RP a todos!

You are now in the public square of the Kingdom that should be used to address issues/roleplays related to the whole Kingdom.

In sub-forum Lisbon you can find the Royal Palace, the Castle and the Royal Chancery. It is still possible to open spaces for the Academy, the Training Grounds, the Court and Barracks. It is also there that the inhabitants of Lisbon should post their rps on their lives, homes, and/or other matters they consider relevant.

With the development of other regions of the Kingdom new sub-forums might be opened at the request of the ruling Regent.

Other sub-forums now open are the Supreme Court of Justice, the Royal Library and the Private Chambers of the Council of the Kingdom of Portugal (exclusive access to the Regent and his/her advisers).

Moderation expects not to have to intervene but to give freedom to everyone to express themselves, provided they respect the forum rules (read here)

Requests to moderation should be made here.

If you have any questions or problems, contact me here
.

Enjoy your RPs!
« Last Edit: 10 September, 2013, 04:42:50 AM by Mafalda »